Tömkörning

Tömkörde Amanda idag och det gick väll hyffsat. Jag sög verkligen på att tömköra på en "volt" haha tror jag och Amanda undrade vad jag gjorde ibland xD Höll bara på i ca 20 minuter för hon jobbade på bra då så jag gav mig ;) Hon har även börjat bli småsur då man ska lägga på täcket så jag försöker lära henne att så länge hon e sur så får hon inte gå ut för att hon inte har täcke på sig. Det funkar typ endå bra så hoppas hon slutar snart.

Annars har jag bara smsa, sett på tv och suttit vid datorn hela dagen ;) Ska försöka vara lite mer med kompisr i veckan  :D Ska dra hit Nina iaf under veckan (tror jag) (a)


Musse ^
 - Julia


Kommentarer
Postat av: sara

frågestund i bloggen. kolla gärna in och fråga. :)

2011-01-16 @ 20:51:32
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/
Postat av: c a r r o

Är ni 3 eller 4 som bloggar här? :)

2011-01-16 @ 22:14:21
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0