Sorry for bad update :(

Tjena, idag så for jag som sagt på återbesök på akuten, det gick bra, bortsätt från att jag fick vänta i 2 timmar :} Sen så for jag till KDRF och red Casper, skulle visa upp honom för några som hört av sig på blocket :S Men det gick jätte bra =) Så nu taggar jag imorgon och onsdag!! :) Men nu måste jag gå ner till de andra, vi sitter och ser Snuten i Hollywood 3 (Den rekomenderas till er som ej sett den=))

PZZ - Line

Nedan en gammal arkiv bild :P

en väldigt suddig bild men ;P Det känns roligare att läsa om det finns en bild xD

Bara en fråga... Jag vet inte vad jag ska skriva om!! Har ni några önskemål! Ett önske inlägg till imorgon?:) kanske? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0