Måndag

Då ar det måndag igen och det är skola. Jag har varit tröött hela dagen och känt mig hyper vissa stunder :) Vi har bara haft tråkiga lektioner idag så det kan vara därför jag känt mig ennu tröttare än vad jag är. Fick även tillbaka våra No. prov som vi gjorde innan jullovet. jag fick 19/37.. Jag höll på att bli underkänd :S Men jag klarade mig :D Får ta tag liite mer i skolarbetet så jag höjjer mina omdömmen och så jag kan få bra betyg i 8:an. Få se hur jag lyckas med det ;)
Hade tänkt fara till KDRF och fota Amanda och Linn då dom red, men mina föräldrar vägrar låta mig fara dit..
Blir iaf dressyr för Amanda lr så far vi ut och busar :D Hon behöver verkligen få buas av sig lite då hon har massvis med energi och har krävt en hel del av henne nu ett tag. Men fin har hon varit iaf :D
Uppdaterar sen om jag orkar ;)

Pzz!

sötpoan ^
 - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0