i like you too much not to care

känner att jag vart dålig påa tt uppdatera här.. men har ju som sagt ingen dator.. men tänkte uppdatera nu när jag är hos pappa :)

har vart i boliden i helgen! lr i torsdag kom massa folk hem till mig i läggan, men i fredags for jag, amanda, beccis och janina till boliden på lan. dock åkte jag och janina hem igårkväll.. ska jobba idag och var fett trött :(

men på tisdag ska jag vara med amanda igen, ska följa med hem till henne efter skolan och sova där :). men måndag till tisdag kommer jag till pappa igen, är aldrig här. så måste ju passa på.

vi såg även hockey där igår, satan så spännande det var ;] men vi vann i alla fall på straffar mot djurgården, så 2 poäng fick vi med oss:)

-nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0