Häst e bäst!♥

Jag har verkligen inte bra sovrutin just nu känner jag.. Gick och la mig just efter 12 och var jättetrött. Somnade medan jag smsade med Nina :( Sen vaknade jag typ kvart i 5 och kände att jag bara måste svara på smset som jag missat att svara på, så jag gjorde det. Och Nina var vaken då så kag smsade med henne till typ halv 7 då hon skulle gå på flyget. Somnade just före 7 och var en aning rädd att Ninas plan skulle störta och hon skulle dö :O Men det har det inte(tror jag)för hon var inloggad på Facebook för ett tag sen och har inte hört om något plan som störtat så hon LEVER :D
Sov iaf till halv 11 och låg kvar till just före 12. Då skulle jag och Linn till poan för hon skulle fota och om vi inte for du skulle vi inte få någon skjuts.. SÅ jag kastade mig upp ur sängen och gjorde mig klar, men hann inte göra frukost och äta den :(
Det stod ju iaf på schemat att det var Dressyr som gällde. Visste först inte vilket bett jag skulle ha på henne, men bestämde mig för hackamoret till slut och hon var superrolig att jobba med idag. Hon kom ner i en ungefärlig form nästan direkt. HOn hade kunnat trampa under sig bättre. Hon gick bra tills Johanna tog in Ziccan för då tjurade hon bara ihop och ville till Ziccan som var i stallet :S Försökte rida ett tag till och det började gå lite bättre så då gav jag mig. Blev inte så jättelångt pass.


Har även varit med Linn idag och vi har gjort lite olika, orkar inte berätta xD

Pzz!

- Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0