Dagen =D

Ja, idag då jag och Julia var i stallet så vart vi där i 4 timmar :D Vi hade kul, Julia red i typ 1 - 1½ timme :) Men Amanda ville inte gå in... Men vi for till stallet ca halv 12 och kom hem kvart över 4 ;) Och på ridpasset så skulle det var dressyr men det vart några skutt endå :P Amanda var fin, men lite pigg! :) Sen när vi kom hem ifrån stallet så var vi hungriga... Så vi stekte hamburgare efter som Julias family var hos mormorn och åt ;P Så då åt vi hamburgare :D Efter middagen spelade vi wii, Mario :) Vi började ett nytt "game" och klarade till "world" (värld) 2 :P Sen fick jag hämtning av mamma kl: kvart över 7. Så har dagen set ut, för när jag kom hem jag inte gjort nått intressant :S

Hade bäst♥

I sommras^^ =D

 Pzz                                                                             -Line & Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0