Dag 20 – Ett annat ögonblick

Vet inte vad jag har för "annat" ögonblick :)
Men kommer väl på något :)
Okej, nu är jag löjlig, jag har haft hut många ögon blick som helst :D Men...
Då skriver jag om... KDRF!!
För 2 somrar sen... 2009 så var jag på ridläger på KDRF i 4 dagar och 3 nätter :) Det var jätte kul, och det bästa va allt var att jag fick ha Rover<3 Han var så himla fin <3 Jag saknar honom :/ Men jag överlever... Han vart ju oxå såld för typ ett år sedan?? :S
Men en dag då vi skulle hoppa så kom jag mot ett och samma hinder fler gånger... Och ville inte hoppa, så då kom Anna och la handen på hans rumpa (han hade stannat framför hindret... igen) och då hoppar han rakt upp från stillastående och över hindret, så när vi landar sitter jag framför sadeln :S Hahaha, det var jätte kul, och kommer aldrig glömma den veckan (L)
- Line
Dolittle
Dodde, han var min favorit häst på KDRF (eller en av dom, men vart den enda när Rover såldes)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0