Dag 17 – Mitt favoritminne

Asså... Då nu vet jag inte vad jag ska skriva, det finns många favorit minnen, men detta är ju en häst blogg, och de flesta favorit minnen är med hästar faktist ;)
men jag skriver om 2 stycket :D
Faipen:
När jag var yngre följde jag ofta Cim till stallet för att jag ville rida Faipen och så... Hon sa ofta, när du blir äldre kan du få börja rida honom själv. Tror ca 1 - 2 år senare så rider jag Faipen, har inte ridit honom så himla länge men, det är kul att rida Faipen, oftast iaf :D
Casper:
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här, men i somras då jag var på ridläger och red Casper, så red jag 2 pass varje dag då, det var jätte kul. Och när jag rider dressyr med Casper säger Angelica ofta att "hur tusan gör jag, jag får ihop Casper minst lika bra som henne i form och så typ" :D. Det är känns kul. Jag tror jag ska satsa på dressyren, jag är iaf bättre på dressyr än hoppning :P Men har ingen häst att tävla, har inte grönt kort, har ingenting :P Men jag är glad att jag har Casper att rida och Faipen att rida :)
Uppvärmningen inför ett hopp-pass ;)
Pzz--
LιΠΞ - LinE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0