♥ Dag 14 – En resa jag minns. ♥

♥ Dag 14 – En resa jag minns. ♥
Det var för ca... tror det var 2006, vi for till Kroatien, det är den enda gången jag varit utomlands och det vart sista gången vi träffade morfar som bodde där, för efter någon månad när vi vart där så avled morfar :-(
Men det var en kul resa, vi var där i 2 lååånga veckor, långa dagar, korta nätter ;) eller snarare sömnlösa nätter :P
Vi hälsade på mammas kusin, morfar, mammas farbror och min tremening :P Vet inte vad jag ska skriva och har inga bilder i denna dator ifrån Kroatien heller, men kan lägga upp dom en annan gång, då dom finns på datorn xD
Vetinte vad jag ska skriva så undrar ni något är det bara ni komenterar :D
Nu ska jag och rida denna ängel^^ :*
-Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0