Dag - 1

Jag heter Line Amanda Margareta Kristiansen, men mitt tilltalsnamn är Line. Jag är 13 år (född 1997). Och bor i Skellefteå. Jag har 7 syskon, en mamma och en pappa. Min Farfar och Morfar är döda men mormor och farmor lever.
Jag älskar hästar och spelar oxå innebandy. Jag rider just nu 2 hästar, 1 gång i veckan var, och spelar innebandy 2-5 gånger i veckan.
Hästarna jag rider heter: Curious Casper men kallas bara Casper och är född 2000. Och Faip Orion, men kallas Faipen och är född 1997 som jag.
Faipen^^
Casper^^
Och före jag red Casper och Faipen så red jag 2 shettisar, Pavarotti (Pavven) och Ulrika (Ullis)
Pavven^^             Ullis^^
Ullis^^
Pavven^^
-Line

Kommentarer
Postat av: maja

gud vad fina du(LINE) och Casper är!(=

2011-01-02 @ 22:08:10
URL: http://majahorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0