Dag 03 – Mina föräldrar

Mina föräldrar separerade i april 2010, så jag skriver om dom separat.

Min mamma heter Marija Löfgren(kommer snart byta efternamn) är 45år och bor i en lägenhet på Anderstorp. Hon jobbar på Anderstorp Vårdcentral, (inte så ofta längre på staans trafikskola) och hon kör även taxi ibland. Hon är alltid jätte snäll och gör alltid som jag vill, vilket jag gillar(a) Ibland bor hon även i Innervik hos sin kompis Åsa och hjälper henne ta hand om sina hundar.


Min pappa heter Jan Löfgren och är 28..(lr 48år) han bor i Kågemarken, granne med min farmor och farfar. Han jobbar på Megadoor där dom bygger typ.. jätte stora portar=D Han är nog den generösaste människa jag träffat(ta inte illa upp mamma). men han hjälper min syster betala henne häst, han betalar allt till hunden, han betalar ränkningar, hyra, han ger oss barn i princip allt vi vill ha ;O å andra sidan tycker jag det är ganska bra (a)


-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0