Dag 01 - Om mig

Jag heter Nina Löfgren, är 17 år och bor med min pappa i Kågemarken(en by 1,5mil norr om Skellefteå) och min mamma på Anderstorp. Jag fyller år den 4 augusti. Jag har två syskon Alexander(18) och Angelica(20, fyllde igår). Jag gillar att vara med vänner och hjälper ibland min syster med hennes häst, älskar även att shoppa. Det är bland det bästa som finns. Typ titta på skor, smycken och väskor.
Jag går första året på Handelsprogremmet på Anderstorpsskolan, gick Barn och Fritid förra året, men hoppade av då det inte var rätt program. Hos min pappa har vi även en hund, en hamster, 2 degusar(dom ska snart flytta till mamma i stan) och hästen. Hos mamma får jag även snart en katt då min förra katt behöll dom som hade henne på foder då mamma inte hade lägenheten.

Vet inte vad mer jag ska skriva nu, så det där får räcka som dag ett :)


-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0