Casper!!<3

Idag när jag red Casper så gick det till en början jätte dåligt men sen gick det bättre än nästan någon annan gång jag ridit honom ♥

Jag började värma upp (mötte Julia) för vi skulle rida på gården, så vi travade igång och sånt, så vi började med att rida över bommar och till en början gick det jätte dåligt, jag hade dålig lättridning så Casper vart uppstressad, men sen när jag fått lungnare lättridning gick det nästan som på räls ♥ Sen byggde Angelica upp ett litet kryss på kanske 20-30 cm, och det gick bra. Sen höjde hon till kanske 40-45 cm, men jag tror det högsta vi hoppade idag låg på kanske 50 cm?? Jag har ingen aning, men det såg iaf inte så högt ut :P Men sen gjorde vi även en övning med ett kryss sen en bom efter bommen ett räcke, Casper klarde det galant :D Han var jätteduktid idag :) Och Angelica sa att jag hade förmodligen  bättre sits än alla andra gånger jag ridit... Eller iaf på slutet, fast jag vet inte om hon menade inom hoppningen eller typ allt :S

Men överlag så är jag jätte nöjd över Casper, och dessutom har jag faktist fortfarande gips så ;)
Och en sak till, Casper stegrade 2 gånger idag :P Fast det var bara låga stegringar :S

Älskar disöCasper!!!


En gammal arkiv bild^^ :)
 Pzz                  -Line

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det högsta ni hoppade idag låg på ca 70 :D

2011-01-12 @ 22:09:37
URL: http://curiouscasper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0