Sorry :l

Hej och förlåt för så otroligt dålig update... men idag har jag iaf har innebandymatch mot clemensnäs(-födda 1995+), och vi vann med 10-0 :] en så otroligt bra match :D fast en ambulant fick komma då en tjej vart skadad :/ fast sånt händer ;) och ida en i laget gjorde framåt-volt över sargen då hon vart taklad :( Det såg sätte hemskt ut :( Fast nu är det nya tag som gäller :D imorgon är det ny match som gäller :D mämligen mot KAIF (Kåge) :) (vi har ALDRIG förlorat mot dom).
Jag har dessutom ridit Faipen idag :D det var super härligt då det var typ +5° C, det gillas :D Jag red i ca... vet inte men en gissning på kanske 30-50 min :S haha :) Och imorgon ska Faipen få 4 nya skor på fötterna (eller hovarna :] haha^)
Men nu ska jag gå och blanda rancho dip :D Hare gött puss på er!! :*
Finaste Abbie :* :D
Pussi - Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0