Galopprejs!

Tjo!
Har nu varit i stallet och Amanda var stark idag och hade massor med energi. Känns inte normalt att hon blev triggad av en hund som springer framför henne och bestämmer sig för att inte stanna förrens hon kommit om den. Haha men Lotus(Hunden) gav upp tillslut och tvärstanna så Amanda fick vinna. Det gjorde typ Amandas dag för hon var verkligen superrolig att rida efter. Hon blir ibland en aning stark då jag rider henne på hacket, men det är väll för att vi inte vant in oss än på det. Vi hade iaf askul och Johanna gav mig lite tips på olika skräckfilmer. Ska försöka se skräckfilm någon gång, måste bara våga först. Blir iaf att jag ser med Nina för hon är inte rädd så då kan jag skrika utan att hon sitter och skriker oxå så det blir värre. Ganska skönt!
Men nu ska jag ta och tträna lite No till provet imorrn ;)


Dålig bild på Lotus^
 - Julia


Kommentarer
Postat av: Line - Träningsryttare

Julia, du har stavat din rubrik fel xD Det stavas RACE! ;) Men sött skrivet :*

2011-02-07 @ 21:53:52
URL: http://traningsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0