Julia - Fina du

Red marken runt idag och så red jag på det tredelade eggbettet igen. Hon gick ännu bättre på det idag än vad hon gjorde igår. Kändes som att hon verkligen tog tag i bettet och arbetade. Fick till formen riktigt bra i skritten och den kom i traven vissa bitar. Blev även lite plumsande i snön då det var snö på travbanan. Det tyckte hon var jättekul. Sjukt nöjd över hästen är jag iaf! Hon gickk till o med att ställa åt vänster i slutet så det är ju oxå super. Får fortsätta träna massor nu så kmr det nog gå bra när vi tävlar! :)
Imorgon har vi Lucia på skolan och jag är med :) Är åttorna och femmorna som har det. Tror det kmr bli bra iaf, men det är pinsamt att femmorna sjunger starkare än oss åttor xD Tur någon sjunger starkt iaf ;) Aja det taggar jag faktiskt även fast jag inte brukar tycka om att sjunga för folk ;) Men jag hörs ju inte bland alla andra (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0