nina - stallkväll

blev en sen stallkväll. for dit vid 8. janina och julia for då ut och red, dom får väl skriva i typ morgon hur de gick :) jag stannade kvar i stallet och mockade och städade på :D väldigt fint blev de(a) sen satte jag mig och sticka.. tråkigt fick ja då dom aldrig kom tillbaka, sen blev de att pynta då alla pollar fått komma in och röjde även och rensa lite bland täcken ;) har bild på de före och efter både täcken och pynt, dock syns de inte mycket skillnad vid täckena. men vi bytte bara bort regntäcken mot typ vintertäcken och la upp lite av julias onödiga täcken på garderoberna :)
imorgon blir de stallet hyfsat tidigt. eller ja vid lunch. ska sova så länge jag kan för de behövs! sen galoppträning på lillan :$ ska även röja lite till i stallet då också, alla julias saker är ju som ett enda juhej... :O förstår inte hur man kan ha så mycket skräp :S- ändå rensa vi nyss. aja, ska slå på en film nu och sova. trots att ja är ledig imorgon, orka inte vända dygnet.. bilder kommer imorgon!! ska knäppa nya bilder på hia och lillan också. satt mycket bilder imorgon ;)
världens bästa amanda:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa men eller huur?? Lööve it!!

2011-12-08 @ 16:05:34
URL: http://ellijean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0