nina - stallet ikväll

blir att åka till stallett ikväll :D janina ska rida hia och så ska nog jag amandra och frida vara sällskap sen hitta på någonting hos janina skulle jag väl tro :) sen har jag ju casper i helgen både lördag och söndag då angelica jobbar. lördag blir en lång skritttur bara ta de lungt. sen söndag lite på banan, ksk rida igenom honom lite och även travjobba lite :) han är ju inte igångsatt, har bara skrittat hela veckan så vi tar det lungt :) är hemma och packar lite grejer nu. ska gå till kåge imorgonbitti och hämta systers bil som hon är så jättesnäll och lånar ut till mig!!! taack(L)
så nu måste jag snart börja dra mig tillbaka till skolan så ja inte missar bussen. lovar att det kommer uppdatering ikväll!! iaf från mig och janina. sen hoppas jag bara dom andra 2 mupparna också uppdaterar! ;)


åååh mina fina GG grejer som jag ska sälja :( kommer typ inte klara det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0