nina - lucia

var tänkt att vi skulle vaka igår, men janina och frida somna ifrån mig vid 1, så ja ba jaha.. sen vakna frida men jag ville inte vara vaken om dom fick sova. så vid 3 gick jag upp och la mig jag med :D steg sen upp vid 6 och duschade osv, kommer sova gott inatt känner jag!

sen ikväll blir det se lillans lucia. hoppas jag, ksk somnar i soffan och inte får mig därifrån(a) nää men planen är att jag ska se, sen hade jag tänkt baka lite också, får hoppas det blir av :) känner att jag måste orka diska xD nu måste jag göra klart något handelsarbete. börjar om typ 30minuter, kände att bilden får stå hemma idag onödigt att köra när det går en buss. så ja ha varit på skolan sen 20 över 8 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0