line - igår

igår red jag ju casper :) hade tänkt rida till innervik.. och de blev barbacka eftersom hoppsadeln är på lagning typ och dressyrsadeln är hon amanda ;)
så mockade och allt sen så for jag ut och red barbacka med nova-bettet. Hann ta mig till grusvägen då han börjar tjura och stegra, så då bråkade vi där ett tag. Sen fick jag han frammåt, travade lite grann, och så tvär kastar han sig åt sidan för han ser någonting så jag tappar balansen och saktar av till skritt och då börjar han stegra igen.. så höll vi på ett tag, sen när han slutade så vänder jag så de blev inte så långt men va ut i ca 50 min :O men de känns endå bra att jag fick han frammåt och jag höll mig kvar ;)
så är väl mer nöjd över mig själv än hästen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0