Julia - Lucia lucia

Nyss hemkommen från Kyrkan och Lucia. Vi hade kvällsföreställning för föräldrar,släkt och vänner. Det gick super, men när vi tjejorna ksulle köra våran version av staffan så är det typ ingen som sjunger :O Fett störande.. Jag är inte speciellt bra på att sjunga så drf vill jag inte ta i hur mkt som helst heller när ingen annan gör det. Men jag sjöng iaf så jag hördes hoppas jag iaf. När vi väl kommir ur kyskan ställde sig Nina och Janina och fota mig. Linn skulle ha varit med på bilderna, men den lilla jäveln smet såfort hon hörde kort och kamera! xD Så jag blev fotad all by my own ;) Bilderna skulle komma upp på bloggen ikväll lät det som på Nina så vi får hoppas på det!
Vi hade även två föreställningar på morgonen för skolan och det gick super det med.
Imorgon har jag sovmorgon till kvart i 11 så jag ska sova LÄÄÄÄÄNGE :D Det är nice. Tror Line ksk skulle komma till mig imorgon oxå och så ksk vi ska ut o tolka med Amanda en sväng i snön :D
Nina får stå för bilden  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0