Julia - dålig update

Har inte haft ork till att uppdatera och blogglusten har legat på noll.. Ska försöka förbättra mig, men såfort blogglusten är tillbaka får ni se mig ofta :) Har ju typ alltid tillgång till dator och sitter här ofta så.
Var iaf på skolan som vanligt idag, hade idrott, svenska, SO och NO. Åkte hem med bussen som vanligt och satte mig vid datorn och dryga. Drygade tills jag for till stallet och var med Janina, Linn och Line. Var iaf kul och Trickträna lite med Amanda oxå och hon var jätteduktig. Hon lyckades buga två gånger och så körde vi lite yoga oxå och såklart puss ;)
Nu vet jag inte riktigt vad jag och Line ska hitta på, men vi hittar nog på nått! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0