Julia - Backträning

Var backträning som stod på schemat igår så jag och Janina backtränade i backen vid brännsvedjan. Red AManda på det tredelade bettet och thiedemanen och hon lyssnade super. Hon var pigg, men lyssnade endå på mina förhållningar. Vi skrittade uppför backen 1 gång, trava 2 och galoppera 1. Amanda tyckte det var kul att ta i lite extra. Sen på hemvägen tog vi en galopp och då red jag med enhandsfattning. Asså att jag höll tyglarna i en hand. Hon lyssnade ännu bättre då. Hia hamnade till o med före och kunde endå hålla henne i samma tempo:O Duktig häst!
Vi julpyntade i stallet sen och de blev typ bra endå :D
Jag och Amanda är även anmälda till Klubbmästerskapet på KDRF i dressyr. Är Lb1 som vi ska starta.  är faktiskt riktigt taggad, men nervös för det blir våran första dressyrstart tillsammans :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0