janina - världens bästa syster

Igår så var det först tänkt att nina skulle åka och mocka, men sen ändrade vi oss att vi skulle åka och hjälpas åt men när jag kom hem då så låg syrran och halvsov så fick veta av isolde att dom hade mockat och gjort klart, så de var ju jätte skönt! Ikväll blir de nina som mockar medan jag rider, blir backträning och hoppas att han är lika lugn som han såg ut att vara med nina i måndags! Vi ska även julpynta och städa undan täcken som inte behövs så det blir lite mer plats på våra hängare! :)
Nu har jag webdesig och ska nog börja engagera mig mer i arbetet istället för att blogga!! haha
Uppdaterar ikväll efter att jag har ridit :)

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Bra har man syskon! :) Mer bilder på pooan din önskar jag ! ;)

2011-12-07 @ 10:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0