Janina - skola

Sitter på skolan nu och har samhälls, trååk!! Tänkte i alla fall berätta lite om igår då jag red.
Jag provade rida i "nya" sadeln, det är en beggad sadel vi har tagit hem för att prova på honom eftersom hans sadel ska tillbaka till luleå, lite ledsen över det för att den är så himla skön! Aja, hia var ganska stressad men skötte sig endå extremt fin, jag red ut, själv, odövad osv och vi mötte på snöslungor och barn och massor av saker som hia alltid är rädd för och ska hoppa undan och tror att allt ska äta upp honom, men igår så spände han bara till men direkt efter skötte sig bra igen. Så det är framsteg med poan.

Sadeln satt hyffsat bra vad jag kunde se, nu är inte jag någon expert på sånt så vi ska ta dit någon som kan hjälpa oss med det. Så tills dess så blir det att rida i hans bekväma sadel :)

Idag är det nina som rider, vet inte riktigt vad dom ska göra, men de märker vi väl. Till helgen, beroende på hur nina jobba så måste vi dra oss ut för att fota!!!! OJ så dåliga vi är på att hålla de vi lovar, så nu säger jag - BEROENDE på hur nina jobbar så kanske de kommer bilder :)


Myyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0