gårdagens hoppning

hann inte uppdatera igår efter hoppningen då ja skynda iväg till jobbet direkt vi kom hem. men han var super min älskling<3 blev typ bara 60cm, men red barbacka och med hack, sen va ja rädd att ramla av för ja hade mina nya ridbyxor :$ men de gick bra och han hoppa typ som att de va 90 :$ finns bild på de. sen red även janina och angelica lite, och angelica tog honom även idag då jag inte hade tid, och hon sa att hon vill börja ta honom en dag i veckan :$ hihi så vi bytlånar typ häst(a) ja rider ju hennes ibland ;) ;) ska prova caspers eggbett på honom imorgon då det bettat han har nu är 5000 ggr för långt :( det var tydligen skillnad på honom, så får hoppas på det!!

bilder finns, kommer då jag har kameran och dator på samma stället och i mån av tid

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0