pollepojken

har kommit in efter turen nu, han var faktiskt väldigt lung måste jag säga:O men vi hade en diskussion i början..  vi hade olika tankar om vad som var fram och bak.. men jag fick som jag ville till slut, sen var han jätta lugn och fin hela rundan! han började studsa i galoppen en gång, då tog jag ner honom till trav och då blev han sjukt fiin! han längde ut steget och var ändå lung och i stadig form och jag blev så chokad att jag slutade rida och då blev han trippig igen... men fick tillbaka den traven på slutet, och han hetsade inte ens upp sig på galoppsträckan. provade en galopp där med och han var jätte lugn, så jag är helt klart nöjd:)



-nina

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt att din häst iaf var lugn idag.. "min" häst studsa på stället och taggade till tusen hela ridturen xd

2011-04-08 @ 21:55:37
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Nej då är det inte det lättaste att klippa :)

2011-04-09 @ 11:49:17
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0