lilla marken runt

har precis kommit in efter gjort klart stallet. gav angelica ledigt från det idag så hon inte behöde stressa. hon åker ju till klas torsdagkvällar :) blev dock bara lilla marken runt då jag tyckte han jävlades med mig, han gjorde helt tvärt om vad jag bad han göra.. höll nästan på gå lös på honom, men då blev han fin en liten bit och då bestämde jag mig för att ta lilla marken runt istället.. hade inte velat tjura på honom, han blir bara värre då.. men han fick iaf röra på sig och även jag(a) har ridigt varje dag sen tisdags :$ dock på majsen och lite på sverker :) bilder på det kommer efter helgen då jag är hemma till min dator igen :D nu äre duschen som gäller, lr ta ett bad :$ kändes lockande :]


kanske knäppa kort på polle imorgon? tar formodligen amanda då också då julia är borta, så kanske får kameran följa dit med :)

-nina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0