Can it be better?

Har ju varit i stallet idag! :D jag och Emmy kom samtidigt till stallet och bestämde oss för att rida tsm ;) Så jag gjorde iordning Faipen och hon Storm :D Sen så bar det av, vi började med att skritta till uppförsbacken efter järnvägen, sen då travade vi en lite bit, sen frågade Emmy om vi skulle ta en lite galopp så jag baa visst ;) så då galopperade en bit, eller hon galopperade under hela ritten, och jag travade oftast men tog galopp, jag var tvungen att driva HELA tiden, annars bröt Faipen av :S inte likt han ;) men han var jätte fin :D sen så travade jag brevid Emmy som galopperade, men Storm har mke mer muskler än Faipen :P Sen när vi var på väg hem så vart Faipen sur för att Storm fick galoppera och inte han, så han började sparka bakut som satan :O men jag bara satt där och fnissade :$ hih ;)
Men är endå nöjd, han har ju endå stått i en vecka? :S
Ska snart käka sen bada :D
Tuffsen<3
-Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0