Tillbaka!

Tjo!
DÅ är man tillbaka på bloggen igen ;) Har varit dålig på att uppdatera, men har knappt suttit vid datorn :P Elr så har jag inte haft något att säga.

Lördag:
Lördagen så var jag hemma och latade mig och sen for jag till KDRF och såg när Angelica skulle hoppa Casper. Nina var även där så vi pratade en hel del och hade trevligt. Sen skjutsade dom hem mig med hästtransporten på släp. Det måste ha sett lite konstogt ut när de körde in i kvarteret med hästtransport;)

Söndag: Var jag med Linn. Jag följde henne till Dajm och fotade henne och sen for jag och hon till Amanda och hade även med oss en liten kille som heter Alexander med oss. Vi tolkade bakom Amanda och Amanda var inte bara lite taggad. Hon älskar ju att någon tolkar bakom henne så det blir oftast lite överspeed. Vi hade iaf jättekul. Vi hann även pynta lite i stallet.

Måndag: Jag red istället för en kompis i min gamla ridgrupp. De hade önskat att rida stor häst så vi red en kontrollbana med häst. Jag fick rusty och var typ förvånad över hur bra det gick. Jag hann bara korta tyglarna tills när vi skulle trava och tar lite i den inre tygeln och han går ner i form direkt. Söt killen! Han var supertrevlig att rida, men han hade lite svårt med sin högergalopp. Fick honom iaf nästan alltid att fatta rätt galopp. Sen satt vi och fika och käka godis :D

Och Idag så har jag bara varit på skolan och såklart Smsa med Nina om typ Randomsaker xD
SKa tråka vid datorn hela kvällen tro5r jag för jag har inte Amanda idag så :P


^Nina och Casper :D
                                                                             - Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0