Stallvärdinnedag

Hej!
Har varit på nå stallvärdinne grejs ;)
Det började med att vi blev tilldelade varsin häst och skulle ut på stora uteridbanan och plumsa i snön. Jag fick Pernille och ajg säger bara en sak. Aldrig mer!! Vig illade inte varandra alls. Hon gjorde lite som hon ville coh tjurade ihop och jag tjurade såklart tillbaka så allt blev värre och det slutade väll som att vi var ovänner. Vi var även ovänner inne i stallet efter. Men det blev bättre när vi fick till hagen för då hade hon respekt. Så då blev jag gladare på henne :D
Sen gick vi å käka lunch= pizza :D Mums! Sen pratade vi lite om att vara stallvärdinna och så. Sne blev det ett ridpass i managen för Eva. Jag fick rida Virre och det gick hur bra som helst. Han lyssnade verkligen på vad jag sa och gjorde exakt som jag ville. Är så glad. Han tog verkligen stöd i bettet och hamnade i en bra form. Min lilla älskling ;* Kommer nog aldrig kunna lämna ifrån mig honom.

Ska förmodligen till Nina senare ikväll. Vi ska göra nått med Amanda och sen ska vi hem till henne och göra nått ;) Hoppas allt blir som vi tänkt bara. Och så ska jag ju vara me Nina och Line imorgon efter att jag klippt mig :D
Tagga!!!!


<3
                        - Julia

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hade han som sommarhäst i sommras;)

2010-12-29 @ 16:06:43
URL: http://jagsaandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0