Pyzzelkväll på stallet

Tjo!
Hann inte skriva igår, men jag gick typ och lade mig direkt när jag kom hem från KDRF. Red iaf Mickey och det var hoppning. Vi hoppade typ bana och det gick väl ganska bra tycker jag. Finns saker jag måste tänka på, men det är bara att träna.

Idag:
Idag så var jag på skolan. Jag började 20 i 9 och slutade halv 12 för vi hade ingen lärare. Så jag och Linn tog bussen in till stal och gick omkring där med Jenna. Jag köpte en röd Team Sportia tröja och svarta byxor till. Före åt jag på Subway och det var gott som vanligt.
 Sen gick vi omkring ett tag på stan och sen for vi hem. Jag åt typ bara Middag, för sen for vi och tog in Amanda och co och sedan for vi mot KDRF, jag och Linn för Pyzzelkvällen. Det var bara Jag, Linn och Therese som var med av dom äldre personerna för ingen annan kunde typ komma. Men det var en del folk som kom och vi hade jättetrevligt. Däremmot när man skulle gå på toa och typ alla hade farit hem så höll jag på att dö, men jag sitter ju här nu så lever gör jag iaf :P Har typ inge mer att berätta ;)


Musse^
                                                                                   - Julia

Kommentarer
Postat av: CAMILLA MORITZ - THEONE&ONLY♥

sv; aa de gö du;)

2010-12-11 @ 17:54:44
URL: http://HTTP://LILLBLONDIIE.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0