God Natt:)

God kväll! Borde ha gått och lagt mig nu ;P Men hade "främmen" tills typ nu, men det vara bara Leo, min granne. Han är 5 år :)

Nej... Nu ska jag göra mig sängfärdig och tagga inför imorgon. Har både innebandymatch och Faipen<3
Vill ni veta en rolig sak som Cim min syster berättade??

- När hon var i stallet, eller hon var ute och red tillsammans med Emmy. Och Fabbe fick så klart följa... så när dom var ute och red så sprang Fabbe bakom Storm (Emmys häst) så skulle han stanna men han halkade så han gled in i Storms bakben och kick typ ner i spagat/split (vet inte vilken som är vilken) ;S
Så han sträkte sig och haltar lite tydigen:(

Det kanske inte var så roligt?:/

Jag har tråkigt, vet inte vad jag ska skriva;)

Videon nedan var när jag började rida Faipen för 2-3 år sen. Jag rider förjävligt :O Så himmla ful jag är;(






                                                                                        - Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0