All I want is you<3

Jag hann inte skriv anågot mer innlägg i går:( För när jag var klar i stallet hoppade jag in i duchen och sen så skulle vi på kalas. Så vi komme hem rätt så sent.

IGÅR!
Men då igår när jag red.
Jag red och mötte Julia och Amanda, men hon hade hunnit ganska långt, så då vände jag och vi värmde upp på legdan sen så skulle vi mjuka upp dom i sidorna. Det gjorde vi genom att rida serpentinbågar:) Efter jag ridit serpentinbågarna så skulle vi rida på volt och trava och galoppera litegrann. Casper kändes jätte fin<3

Sen när vi gick upp på gården så började vi med vanliga bommar, ibörjan så snubblade Casper på typ alla bommar, men när Angelica längde avståndet så gick det jättebra:) Sen när vi kört det ett tag la hon upp ett hinder, eller ett litet trav hinder på låg höjd. Casper gick jätte fint på de oxå:) Men sen på slutet gjorde vi en övning som heter 5 och ½:an (fem och halvan) (tror jag)::/ :) Casper gick jätte fin och hoppade fast jag glömde att driva. Jag tror att det jag behöver träna mest på är vägen in mot hindret och över hindret... Casper har så stora språng så jag hinner inte med, eller jag blir lite i obalans :(
Men om jag ska sammanfatta det hela så tycker jag överlag att det gick super, och jag är jätte nöjd över Casper:)

IDAG!
Idag vakande jag som vanligt kvart över sex, men låg kvar ett tag till... Ja orkar inte skriva allt i detalj!;P Men jag for till skolan och kom hen 20 i 2:D

Vet inte vad jag ska göra ikväll, vi får väl se:)



                                                                         -Line

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0