nina - sry

fölråt för dålig uppdatering. men de var vart fullt upp!!! sen har ja vart med kompisar hela tiden, och de är så osocialt att sitta vid datorn då..

i tisdag åkte jag in på ridhuset och red dressyr, han var skitfin!! synd de inte blev någon film, han hade typ svävande galopp och jaa de går typ inte beskriva :$ vaaarför kan han inte vara så på tävling!!!

igår åkte jag och janina med angelica in till stallet och hjälpte henne då hon hopptränade. läs mer HÄÄÄÄÄÄR!!

idag åkte jag in och red lite "dressyr". de blev barbacka och hacket, känner att han har gått mycket med bett nu, så jag tog ett litet lungt pass bara. men fin var han, som alltid på hackamore.. önskar man fick tävla dressyr på det, fuuuck!! men de ska nog bli bättre hoppas jag =D

imorgon är det party, därför jag red idag, annars rider jag ju på fredagar. har även lagt till så  jag rider tisdagar nu, fast jag vet inte omd et är helt bestämt, men de låter bra tycker jag :) då får jag mycket motion på en gång ;) idrott på skolan, gymma efter skolan och rida efter middagen :$

på lördag är det idaträning, och söndag åker tuffsen hem... :( :( han har stått igår och idag. ska höra om line vill ta honom i morgon :) sen lördag ska ja ut på en riktig långritt med honom!! ska kågemarken runt som en sita ridtur...<3

har även anmält mig till srk dressyrtävling 8-9 oktober. LB:2 och LB:3. hoppas han är lika fin som i tisdags! finns bilder från idag och dom kommer så fort som möjligt!!! nu ska jag sova. upp och släppa ut hästen imorgon, då angelica var snäll och gjorde det till mig idag<3

förlåt för långt inlägg.. ska lära mig uppdatera mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0