nina - everything

skola som vanligt idag, sen vid 6 ksk blev de att åka och rida tuffsen, provade parerstängsbettet(??) på honom, sen hade jag även sporrar och gummiband bara för att få ihop honom utan att han ska gå med näsan i vädret, och sporrar för han skjuter bog nanting då man ställer krav på honom!:O janina följde med och fota lite, men batteriet dog... imorgon blir de nog samma arbete. dock utan gummiband och bettet, kör nog på hacket, men ska ha ihop honom ändå. gick även omkull med honom.. de kom världens lerfläck som vi gick i sen så gick de som de gick... nä men han höll på att återfå balansen sen tippa vi.. han landa med sina mjukdelar på mig så de tog inte så ont, och han hade inte ont någonstans så ja red av honom sen nöjde jag mig. men känner nu att jag har sträckt mig på baksidan av vaden.. :( sen blev de åka till stan och träna. zumba =D första gången, måste säga att de var kul, men spyc var roligare :$ kunde typ inte gå i trappor på två dagar då (a) ska dit fler gånger i veckan, har köpt gymkort i en månad för 99kr ;) ordinarie pris, 499. så värt var de:O

imorgon så följer amanda med mig, ska rida tuffsen då, kastar ksk upp henne en sväng ;) sen vidare till henne och rida hennes flodhästar =D sen hem och dra in casper till ridhuset och rida lite dressyr där =D får se till hur många ställen kameran hänger med. den var med idag, så bilder kommer! nu ska ja lägga mig. upp 6 imorgon och släppa ut hästen, sedan skola..... godnatt:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0