line - ser framemot detta nu!

nina och janina har blivit jätteduktiga på att uppdatera.. men eftersom jag inte rider något just nu så är de inte så kul att blogga och sånt :/ men nu iaf så när casper flyttar till bergsbyn så är de tänkt att jag ska börja rida honom igen :D
så då kommer jag att uppdatera lite mer häst ;) haha. men ser framemot detta nu.. jättemycket ;)
men mer om dagen då!!
skolan som vanlig^ men hade prov och de gick SUPER!! :D
har prov på onsdag i matte och nästa onsdag har vi prov i no :] så jävlar vad prov de är asså!! :o
helt sjukt!  4 prov på 1 månad.. kanske inte låter så mycket men jag tycker de känns jätte mycket... :/
menmen.. that´s life!
vet inte vad som blir att hitta på ikväll men är sugen på att fara och hälsa på min kära gudmor elle ;)
nog föratt jag träffade henne igår men :P saknar hennes söta vovvar (a) haha världens sötaste chihuahuor :]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"När du rider en häst kan en av två saker hända.
Antingen sitter du kvar, eller så ramlar du av.
Sitter du kvar behöver du inte oroa dig,
ramlar du av kan två saker hända.
Antingen gör du illa dig, eller så gör du inte illa dig.
Gör du inte illa dig behöver du inte oroa dig,
gör du illa dig så kan två saker hända.
Antingen gör du illa dig mycket, eller lite.

Gör du illa dig lite behöver du inte oroa dig,
gör du dig illa mycket så kan två saker hända.
Antingen överlever du, eller så dör du.
Överlever du så behöver du inte oroa dig,
och dör du så är det försent att oroa sig."

:$


Kommentarer
Postat av: amanda

osså en bild på mig! :$

2011-09-28 @ 18:45:10
URL: http://amandasbiilder.blogg.se/
Postat av: amanda

sv; hahah eller är jag verkligen det?:O

2011-09-28 @ 19:59:43
URL: http://amandasbiilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0