line - lite tid

fick aldrig sitta vid datorn igår.. slutade kavrt i 4 och har träning 5... så hem och käka sen iväg på träning.. så då när jag kommer hem så sitter chris vid datorn.. så de blev ingen dator igår :( men jag överlevde!! men har typ aldrig tid för dator.. för mycket prov, läxor och innebandy.. men proven kommer nog lungna ner sig nästa månad.. hoppas jag :D men ska försöka blogga så mycket jag hinner :)
hade iaf träning idag.. kl 5 igen.. så hann inte sitta vid datorn efterskolan då heller :P och när jag kom hem från träningen 20 i 7 så var datorn ledig :D så jag satt mig vid den efter jag gjort lite annat :$
vet inte riktigt vad jag ska blogga om då jag inte rider.. men ska ju snart börja rida regelbundet igen.. :) så då kommer de nog lite mer intressant uppdate :D
så varför jag inte bloggar är för att de finns annat som prioriteras före bloggen.. fast jag kanske sitter vid datorn har jag inte alltid tid för läxor och prov går först!! men ska försöka uppdatera så mycket som jag kan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0