line - helgen + måndag

har ju bara bloggat nått tvär inlägg i helgen.. så nu kommer ett inlägg mer exakt om vad som gjorts i helgen :)

fredag:
åkte med julle till ersmark, de va tänkt att jag och julia skulle rida pajsen, fraggis och lyndon men de blev eftersom elin skulle bort så den enda häst som vart att ridas va tuffsen (a) jag och julia for ut och red barbaka båda två på nån traktorväg x] de va mysigt :D
de blev dock mest skritt då ju men va ute i ca 40 min tror jag :)
sen på kvällen så kom johanna och va med oss :)

lördag:
vi steg upp där runt nio tiden vid kvart över 9 så kom min mamma och hämtar oss så åker vi till kågemarken för att hämta angelica och casper sen bär de av mot srk :)
på srk är vi tills ungefär halv 3 - 3 så när vi kommer hem hör vi av oss till elin och frågar om hon har kommit hem (vi träffade henne på srk).
Hon hade kommit hem så de va bara att byta om och åka till elin och rida fraggis och julia, pajsen. :)
vi red dressyr och jag fick några tips på hur jag ska få fraggis i en lägre form. De funkade riktigt bra :)
Så nästa gång blir de nog markarbete tror jag??
sen var de ju tänkt att vi skulle ta tuffsen idag oxå.. men julia ville inte fara och rida för att de regnade.. INTE jag.. jag har inget emot att rida.. oavsett de regnar eller inte.. de finns regnkläder -.-
haha sry julia ;D

söndag:
på söndag.. kommer typ inte ihåg vad vi gjorde xD haha men typ nått vi for iaf till kdrf och kollade på när nina hoppade tuffsen sen skulle alla andra rida typ och då blev de tre avramlingar..
och tre avramlingar = tre tårtor :D
måndag:
idag så började jag 5 över 9 som vanligt då -.- och gick till 3 :] har suttit vid datorn sen efter skolan.. bara mat paus.. så ska höra av mig till nån och hitta på nåt :D
jag och puffe♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0