Janina - usel uppdatering

Vet att jag har varit usel på att uppdatera men nu är jag på skolan och har tillgång till dator ett tag så tänkte skriva ett snabbt inlägg!
Vet inte riktigt var jag ska börja men i fredags så käkade vi tårta, sagt och gjort för alla avramlingar då, minns inte riktigt vad vi mer gjorde men vi hade säkert trevligt.
På lördagen så tävlade nina så jag var där och fotade, hon var jätteduktig tycker jag!!
Lördagkväll så var det meningen att vara nykter tsm med nina eftersom hon skulle köra, men då blev jag bjuden på en jävla massa, polisen komme till Jenny där vi var men allt gick som bra i alla fall.
Igår så tog vi de chill, middag klockan 22.30 ungefär, de var himla gott med tacos! :d BILDER KOMMER FRÅN ALLT :)
Nu ska jag fortsätta att jobba med samhällsen, så ni får ha de king :)


Loppan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0