Janina - Skola

Sitter på skolan just nu och lyssnar på redovisningar, egentligen skulle jag och ida också redovisa men hon hade glömt boken och det är nog lika bra det!
Dagen har gått hyffsat fort och eftersom vi slipper gå hela dagen så känns det jättebra, ska egentligen sluta halv fyra men får istället sluta typ tjugo i tre eller något.

Ikväll ska jag umgås med brudsen och äta lite tårta efter alla avramlingar så de blir nog bra, dock så måste jag springa in på ica och handla en tårta!!!

Aja nu ska jag fortsätta lyssna på dessa redovisningarna, hade! :)



Exempelbild bjuder jag på!

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Gör du inte din egen tårta? :O

2011-09-16 @ 14:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0