janina - Blandade känslor

Den senaste månaden har verkligen varit annorlunda, tråkig och tragisk.. Många blandade känslor med andra ord.
Idag har jag varit på skolan, fick sluta ca 45 minuter tidigt, så jag tog buss in till stan för att sen platsa med på staans trafikskola.. när jag hade suttit där någon timme och kännde att jag verkligen var less så körde jag fas A en gång till och tro det eller ej, men 66 av 70 rätt, vilket innebär att jag nu är godkänd på fas A. Känns bra!

Sen så vill jag sluta detta inlägg på följande vis:
Jag ägnar alla mina tankar till roberts familj och vänner, till hans nära och kära!
Robert var en otroligt stark och omtyckt kille, men tyvärr är inte livet rättvist.
Robert, vila i frid så syns vi i nangijala!

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Duktigt av dig! :)

Kört på körskolan något ? isf m vem?

2011-09-15 @ 08:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0