dåligt samvete...

åååh känner att jag har fett dåligt samvete just nu.. :/  har inte ridit tuffsen sen i måndags, dock tog elin honom igår.. men de känns så jävla fel att ja inte kan rida honom.. men ja har faan inte tid :O och speciellt inte då ja ha casper, sen fårjag mig aldrig dit heller.. vill typ gråta :( han ska snart hem men jag är aldrig där för att mysa med honom.. fuck!!!

casper var då iaf fin idag. orkar inte berätta är fett trött... men janina kom och knäppte kort så de kommer bilder, och msåte redan nu få säga att de är fett mycket skönare i dressyrsadel än i hoppsadel! nu måste ja bara ha ett par stövlar.. rider med mina gamla fett fula stövlar som dessutom är jätta obekväma så ja sitter inte bra med dom :/ men bilder kommer! ni ska få en fet bildbomb! blir nog efter helgen då angelica behöver kameran i helgen! han bråkades även med mig då jag gjorde halt och skulle skritta så han ställde sig ksk 3-4 ggr.. men de gick över sen och så kunde han till och med stå fint inte med huvudet i vädret =D

sen har mina grejer kommit hem nu!! beställde en sadelgjord, träns, tyglar och damasker med angelica idag då hon ändå var på hööks, och måste säga dom är fett snygga!!! invigning av allt blir på hemmatävlingen! men invigning av sadel med träns och tyglar blir på tisdag på idakursen! ska fösöka få någon att fota då.

lång text. sry! hoppas ni orkar läsa

-nina

Kommentarer
Postat av: Line

haha, texten är ju inte alls så lång xD ;)

2011-09-02 @ 07:00:50
URL: http://traningsryttare.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag kan fota om du vill :)

2011-09-02 @ 10:00:08
URL: http://traningsryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0