båda pollar klara

kom hem för ksk 40 min sen.. men hamna nyss här. red lite på "banan" men bägge, casper kändes väldigt loj, men han har ju trots allt vart på meeting i helgen så de förstår man. red bara igenom honom lite lätt osv bara så han ska få röra på sig. imorgon är de idakurs. får se om jag får någon att fota, men de blir nog inne och bilderna där suger.. men blir de ute så är de mörkt, satt vi får se.. ksk skiter it, har fett mycket bilder på kameran redan, men de kan ju var akul att se skillanden när ja rider ordentligt med dressyroutfit =D till och med dressyrsadel ;) han är en helt annan häst!


tuffsen var också jätteloj, tog ingen galoppskänkel alls :( men fick honom i en galopp så då gav ja mig, red ksk 30 min bara så han ska få röra sig. imorgon tar jag ut honom direkt efter skolan och då prominixar vi lite i skogen så ja få han på bättre humör, han va inte taggad idag... får hoppas bara han hade en dålig dag, lr så är han sur påme för ja inte har tid med honom :$ får hoppas inte.. ska prioritera honom i helgen! känns som att det var jättelänge sen ja inte stressade när ja va hos honom :( :(


nu ska ja ut och plocka in casper. sen sova! ska ut med honom imorgonbitti så känner att de måste bli en tidigt kväll, annars kommer jag INTE få mig upp :/ sry för långtråkig text.

-nina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0