nina - tråk


Visste du....

Att jag är dålig på: att typ vara tacksam för de ja har, och att inse då jag har fel :$ men ja tycker det är på ett sätt och då är de rätt(a) sen har jag VÄRLDENS dåligaste minne!! finns inget värre.

Att jag hatar: när folk inte lyssnar eller tror på mig.. och hatar även mitt humör, för de kan gå från jätteglad till jättesur på 2 sec.. men de börjar bättras ;)

Att när jag vaknar på morgonen: ska ha väldigt tur om jag vaknar av min väckarklocka..

Att jag vill: att de ska vara sommar

Att min senaste kyss:
känns som att de var den bästa på länge

Att jag gillar: att träna, sen ja skaffa gymkort är det de bästa ja vet :$ är riktigt deprimerad nu när ja inte ha fått träna för ja vart sjuk sen gick gymkortet ut.. :(

Att sist jag grät var: asså typ grät för ja var ledsen vet jag inte riktigt, men annars så typ någon månad sen, för blir ja tillräckligt sur börjar ja gråta.. typ sepe

Att min mobiltelefon är:
typ alltid med mig, bara jag inte glömmer den någonstans, som är väldigt vanligt :O

Att i natt ska jag: förhoppningsvis sova

Att just nu vill jag verkligen: ha en speciell person här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0