nina - piteå

tänkte berätta mer om piteå nu :) sov hos frida på lördagen då vi skulle låna hennes bil :) lr hennes pärons :D sen så åkte vi vid typ 10 så då for vi och hämtade janina och mina badkläder, så åkte vi=D for först till dollar, tog hjälp av janinas pappa att hitta dit men de var inte så svårt, fick med mig ganska mycket hem(a) bla. sockar, mössa, trosor, partymuggar, hårroller, klämmor(hårnålar) hårinpackning och ansiktsmask åh sen såklart lite godis(a)

sen åkte vi till badet då ja kom på att ja lämna mina badkläder hemma!!! smart! så fick låna av frida :* så bada vi ett tag sen bubbla vi bubbelpool, sen var vi söta och gjorde ansiktsmask och bastade(a) sen duscha och vidare mot frasses för kääk!! var typ hemma vid 7 någongång.

for då till stallet med julia och janina och ja och julia körde amanda medans janina red sin hia :) tänkte även avsklja en liten hemlighet nu :$ de kmr nog komma upp en film inom kort ksk ;) ;)

Kommentarer
Postat av: Meelanie

hej fina hästar! jag finns även på howrse där heter jag Meelaanie=) :)

2011-10-17 @ 15:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0