nina - lite off

har varit lite off i en typ vecka och kan berätta varför. sov hos janina tosdag till söndag och vi hade typ fullt upp, eller vi satt inte vida datorn någonting förutom då vi gjorde skolarbete, men då gjorde vi skolarbete ;) sen har jag inte haft orken till det då jag blev typ tvärsjuk i söndags så var hemma från skolan mådag då jag blev hemskickade av skolsköterskan och då sov jag typ sen låg jag hemma tisdag bara för att bli lite frisk iaf :) på ett dygn sov jag typ 16 timmar :$ så nu har jag typ tagit igen min förlorade sömn ja inte har fått på typ hela året(a)

sen så red jag ju igår, fick prova chefen :$ lr hia, men jag kallar honom chefen. red i backe lite, skittade upp för backen vid brännsvedjan 3 ggr och han blev finare för varje gång, han blev bara mjukare och mjukare och är faktiskt riktigt nöjd för det är andra gången jag sitter på honom och han hade dessutom aldrig varit på den vägen heller ;) men han blir så mycket lugnare och finare när man dövar honom. nästa gång blir det väl prova något mer och ksk jobba honom lite mer, hade som inga krav då det var andra gången jag satt på honom och första gången utomhus :)

idag ska jag rida igen :$ men denna gång amanda, tror det var snack om att vi skulle till lindgrens och galoppträna lite, kan vara bra för amanda också ;) hon vill väldigt gärna bara springa men nu blir det fatta några steg sen trav ;) mycket hjärngympa för damen =D

la även in alla mina resterade dagsgrejer, hade ju missat en hel vecka typ och nu är dom slut :) ska försöka komma på något nytt sånt och försöka hålla det ;) kan fösöka uppdatera ikväll igen, känner att jag måste uppdatera mer så det inte blir en typ bok varje gång jag skriver :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0