nina - hostaaa

denna hosta tar död på mig!! har hostat sönder hela dagen och den går inte över!! orka! blev inte så att ja tränade idag, men ja ha tvättat(a) borde egentligen sätta upp min nya hylla till garderoben som pappa köpte till mig i typ april -.- men så blev de inte.. försökte bara ta de lugnt ikväll och vinna över hostan, men ikke.. ska hur som på skolan imorgon för imorgon är de även hockeeey!! fan va vi ska ta dom där luletattarna!!

förövrigt ha ja tagit ett tungt beslut ikväll.. visst andra ksk inte tycker det, men ja ville verkligen att mina bebisar skulle fortsätta vara riktiga pojkar.. men dom kissar bara inne osv, så jag får inte ha kvar dom om jag inte kastrerar dom.. och jag vill inte vara utan någon av dom! dom är mitt allt! världens bästa adam(L) världens bästa nemo(L)


världens bästa ADAM!!!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0