nina - ett tag sen..

var ett tag sen någon uppdaterade här nu.. inte bra :/ men jag tänkte iaf berätta min anledning.. det är så att i torsdags så blev jag less! jag tycker inte min syster behandlar mig rätt med casper osv. och jag har då sagt det, du får ta hand om honom själv! så jag kommer nog sälja min utrustning osv innom kort. så hör av er om ni är sugna. har rosa benlindor(använda ksk 5 ggr) 4st vita damasker(använda en gång) ett vitt shabrak med en liten rosa kant runt(använd lite mer) och ett grå rosa Glen Gordon shabrak med tillhörande luva! sen även mitt träns men tyglar, köpte dom separat men dom kommer ingå i priset(kan lägga in bild) och vet inte riktigt hur jag ska göra med sadeln. köpte den för typ en månad sen bara.. är inte inriden, men ska ta hem grejerna och ta kort på och lägga ut så ni får se :)



bilder från hööks!

någon intresserad så kasta bara iväg en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Sanna Andersson

Inte lätt när man inte riktigt kommer överrens.

2011-10-09 @ 15:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0