nina - deprimerad

är jätte deprimerad just nu... både adam och nemo blev kastrerade idag, nemo är oversocial vilket jag är glad för, han har aldrig vart de förut.. men min älskling.. :/ när jag kom innanför dörren så brukar han komma springandes och vilja att jag ska plocka upp honom.. han spang och gömde sig.. :( ville bara gråta, vill inte att han ska vara så!! han ska vara som min adam... hoppas han inte fortsätter så då kommer ja typ gråta :( :(

sen har jag även insett hur mycket jag saknar att rida regelbundet.. ja blir typ tokig :/ saknar casper så fruktansvärt!!! menmen, jobbade iaf ikväll, fakstiskt skönt då jag jobbar en gång den här månaden, så nu vet jag iaf att jag kmr få någon lön :) nu ska ja gå och sova så jag orkar skolan imorgon!! godnatt


min adam!!<3

Kommentarer
Postat av: amanda

du får ju gärna komma å rida med mig snart :$

2011-10-20 @ 00:35:32
URL: http://amandasbiilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0